RENOWACJE 4X4
RENOWACJA RANGE ROVER
RENOWACJA NISSAN PATROL Y60
RENOWACJA NISSAN PATROL Y60
Do renowacji podwozia i ramy Nissana Patrola Y60, zastosowano klasyczny, wykazujący się najwyższą odpornością system renowacyjny INTERPLUS 256 oraz INTERTHANE 990.
Zastosowanie podkładu Interplus 256 daje nam pewność wszędzie tam, gdzie podłoże zostało gorzej oczyszczone, jak i na powierzchnie opiaskowane. Jako prawdziwy antykorozyjny podkład epoksydowy cechuje się wysoką elastycznością na elementach ciężko pracujących auta offroadowego.
Jako lakier nawierzchniowy zastosowany został Interthane 990 – klasyka gatunku, sprawdzony na wielu frontach. Interthane 990 cechuje się dużą odpornością na warunki atmosferyczne. Posiada również świetne właściwości doszczelniające Interplusa 256.
RENOWACJA RANGE ROVER CLASSIC
Zdjęcia te ukazują ile pracy trzeba włożyć, żeby postawić R.R. Classic na nogi lub przywrócić go do stanu fabrycznego.
Jak widać na zdjęciach, wykonano pracę na najwyższym poziomie.
Poszycie Classica zostało wypiaskowane, potem zagruntowano podkładem antykorozyjnym Interplus 256.
RENOWACJA NISSAN PATROL GR 60 LONG
Do renowacji Nissana Patrola GR 60 Long zastosowano najwyższej jakości podkład antykorozyjny Interplus 256, pigmentowany aluminium i blaszkowatym tlenkiem żelaza, o bardzo dużej zawartości cząstek stałych – 80%. Ze względu na jego elastyczność, możemy nakładać go na pracujące blachy.
Jako warstwę nawierzchniową zaaplikowano farbę nawierzchniową poliuretanową Interthane 990. Jest to farba o wysokiej trwałości, bardzo dobrym kryciu i bardzo łatwa w aplikacji. Razem z podkładem Interplus 256 tworzą idealny zestaw antykorozyjny na każde warunki.
RENOWACJA TOYOTY LAND CRUISER 100 W ODSŁONIE LEXUSA LX 470
RENOWACJA RAMY SUZUKI SJ413 SAMURAI
Do renowacji ramy Suzuki Sj413 (wąskie mosty), 1985r, użyto wysokiej jakości podkład epoksydowy Interplus 256, o dużej zawartości części stałych. Zapewnia on bardzo wysoką ochronę antykorozyjną. Można go aplikować na gorzej oczyszczone powierzchnie. Podkład jest wewnętrznie uelastyczniony, dzięki czemu możemy go nakładać na cienkie, pracujące elementy.
Jako warstwę nawierzchniową zaaplikowano farbę poliuretanową Interthane 990 SG, która jest odporna na czynniki zewnętrzne.
Specjalne podziękowania dla Pawła za zdjęcia z realizacji:)
RAJDOWE PAJERO
Do renowacji rajdowego Mitsubishi Pajero zastosowano podkład epoksydowy antykorozyjny Interplus 256 oraz farbę nawierzchniową poliuretanową Interthane 990.
Sprawdzony i niezawodny system przez długie lata będzie chronił nasze auto.
Dziękujemy Paweł Ścibior za fotki. Kawał dobrej roboty.